Ahad, 31 Mei 2015

Contoh Surat Iringan

Contoh Surat Iringan - Hi semua pegunjung Khasiat & Manfaat Petua Warisan, Pada Artikel yang anda baca kali iniContoh Surat Iringan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya.Mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda fahami.Baiklah,selamat membaca.

Tajuk : Contoh Surat Iringan
Link : Contoh Surat Iringan

Baca juga


Contoh Surat Iringan

Rozan Razak
No. 21, Taman Mulia,
51600 Bandar Tun Razak,
Kuala Lumpur
Tel: 03-95449977
Email: rozan_razak@yahoo.com.my
_________________________________________________________________
11 JUN 2015

Pengurus FELDA
Wisma FELDA, Jalan Perumahan Gurney,
54000 Kuala Lumpur

Tuan,

PERMOHONAN UNTUK JAWATAN KOSONG PENGURUS LADANG 

Saya seperti nama di atas ingin memohon jawatan sebagai pengurus ladang di agensi tuan.

Saya yakin dengan kelayakan saya ini dapat memenuhi syarat-syarat dan kehendak jawatan yang ada. Sememangnya menjadi hasrat saya untuk bekerja dengan agensi tuan serta mengembangkan profesional dan potensi diri saya.

Bersama-sama ini saya sertakan sesalinan resume. Saya berbesar hati untuk menerima panggilan temuduga pada bila-bila masa. Diharapkan pihak tuan dapat mempertimbangkan permohonan saya. Segala kerjasama daripada pihak tuan amatlah dihargai.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


(Tanda tangan)
ROZAN RAZAK


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsikan kegunaan ataupun khasiat lain yang anda ketahui.