Sabtu, 24 Januari 2015

Tips Memakai Kanta Lekap

Tips Memakai Kanta Lekap - Hi semua pegunjung Khasiat & Manfaat Petua Warisan, Pada Artikel yang anda baca kali iniTips Memakai Kanta Lekap, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya.Mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda fahami.Baiklah,selamat membaca.

Tajuk : Tips Memakai Kanta Lekap
Link : Tips Memakai Kanta Lekap

Baca juga


Tips Memakai Kanta Lekap

Pemakaian kanta lekap pada masa kini bukan sahaja untuk individu yang mengalami masalah mata, tetapi juga kepada mereka yang ingin kelihatan lebih cantik. Kali ini saya akan kongsikan tips memakai kanta lekap

Tips Memakai Kanta Lekap
Tips Memakai Kanta Lekap - Sumber gambar birdingisfun.com
Terdapat pelbagai variasi kanta lekap yang dijual di pasaran. Beberapa tips memakai kanta lekap adalah seperti berikut:

1. Tips memakai kanta lekap – Pengendalian kanta lekap
Pastikan tangan anda dicuci bersih sebelum memegang kanta lekap. Pegang kanta lekap di atas tuala kecil yang bersih kerana sekiranya terjatuh ia akan tetap bersih dan mudah ditemui.

2. Tips memakai kanta lekap – Pemakaian kanta lekap
Pakai kanta lekap sebelum anda bersolek dan tanggalkannya sebelum anda mencuci sisa solekan di wajah. 

3. Tips memakai kanta lekap – Pembersihan kanta lekap
Bersihkan kanta lekap secara rutin dengan menggunakan larutan garam atau pil protein bagi mengelakkan protein termendap pada kanta lekap. Simpan kanta lekap dalam bekas yang kering dan bersih.

Seeloknya dapatkan rawatan di klinik mata berkenaan dengan pemilihan serta penggunaan kanta lekap yang sesuai untuk anda. Oleh itu, semoga perkongsian asas tips memakai kanta lekap ini bermanfaat untuk anda. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsikan kegunaan ataupun khasiat lain yang anda ketahui.